Σάββατο 10 Απριλίου 2021

ΨΩΜΙ ΜΑΛΑΚΟ ΣΑΝ ΒΑΜΒΑΚΙ






Έχω πειραματιστεί πολύ με αρκετές & διάφορες μπορώ να πω συνταγές για να φτιάξω κ γω μόνη μου ψωμάκι σπιτικό,ώσπου κατέληξα σε αυτήν εδώ τη συνταγή.Το να φτιάξω μόνη μου ψωμί το θεωρούσα κάτι ακατόρθωτο,λέω δε θα τα καταφέρω ποτέ,ώσπου η 1η μου απόπειρα ήταν στη 1η καραντίνα και κάθε φορά προσπαθούσα να βγει πιο μαλακό & πιο νόστιμο από τη 1η μου φορά.Μπορώ να πω ότι είμαι πάρα πολύ χαρούμενη & περήφανη γι'αυτό😊Όσοι-ες λοιπόν δυσκολεύστε να φτιάξετε μόνοι σας το δικό σας σπιτικό ψωμάκι δοκιμάστε τη παρακάτω συνταγή,είναι πολύ εύκολη & τα ψωμάκι βγαίνουν πολύ μαλακά & αφράτα. Δε θα ξαναπάρετε από τον φούρνο.

ΥΛΙΚΑ:

  • 1 ξηρή μαγιά
  • 200ml γάλα
  • 350 γρ. αλεύρι ΓΟΧ
  • 45 γρ. βούτυρο
  • 40 γρ. ζάχαρη
  • 1 αυγό
  • 7 γρ.αλάτι
ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

  • Διαλύουμε τη μαγιά μαζί με τη ζάχαρη στο χλιαρό γάλα.
  • Προσθέτουμε τ'αυγό & ανακατεύουμε.
  • Βάζουμε περίπου το μισό αλεύρι & συνεχίζουμε το ανακάτεμα,μέχρι να γίνει ζύμη.
  • Ενσωματώνουμε το λιωμένο βούτυρο ,χτυπάμε να ενσωματωθεί στη ζύμη.
  • Σκεπάζουμε με μεμβράνη & την αφήνουμε για 30' να ξεκουραστεί.
  • Τη πλάθουμε , τη σκεπάζουμε & την αφήνουμε για 20'.
  • Επαναλαμβάνουμε,το πλάσιμο,σκεπάζουμε & αφήνουμε για ακόμη 30'.
  • (Εγώ για να αποφύγω όλο αυτό,τ άφησα 1-1μιση ώρα να φουσκώσει και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα😉)
  • Εφόσον είναι έτοιμη η ζύμη μας,τη χωρίζουμε σε 4 μέρη.




  • Τ'ανοίγουμε σε φύλλα & τα τυλίγουμε σε ρολλά.




  • Τα τοποθετούμε σε φόρμα (εγώ τα έβαλα σε φόρμα σιλικόνης,αλλιώς βάλτε λαδόκολλα σε ταψί) & τ'αφήνουμε για 1 ώρα( δε τ'άφησα) να φουσκώσουν.
  • Τέλος,τ'αλείφουμε με λίγο γάλα & ψήνουμε στους 180 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν.











ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ💗💗💗

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου